Své zákazníky si chceme udržet

Své zákazníky si chceme udržet

V každé firmě je klíčovým faktorem konkurenceschopnosti právě péče o zákazníka. To, jakým způsobem firma pečuje o zákazníky, také výrazným způsobem přispívá ke zvýšení kreditu firmy.

Každá firma, která se rozhodla řešit strategii ve smyslu péče o zákazníka, se musí zaměřit především na zjišťování potřeb a očekávání zákazníků.  To se obvykle provádí formou marketingového průzkumu. Zjišťuje se tak důležitost a pořadí kritérií, která jsou pro zákazníka nejvýznamnější. Následně je zapotřebí transformovat potřeby zákazníků do vhodných produktů. Každý jednotlivý zákazník může mít a má pochopitelně svoje konkrétní požadavky na produkt. Mělo by tedy logicky následovat to, že firma tyto potřeby a požadavky uspokojí. 
kancelářská sestavaVzhledem k tomu, že v minulosti jsme získali již mnohé významné zákazníky, máme jako firma zájem na tom nejen získávat zákazníky nové, ale také udržet si zákazníky stávající. Každý dobrý a dlouhodobý zákazník vytváří v životním cyklu firmy vždy jistou přidanou hodnotu.
A právě proto se na základě zkušeností z praxe naše firma orientuje na komunikaci se zákazníkem a na udržení pozitivního dlouhodobého vztahu s ním.
Díky tomu, že naše produkty, čili nábytek vycházející z našich dílen, mají velmi dobré hodnocení z hlediska standardů kvality, že na jejich dopravě a montáži se naši zaměstnanci i dále aktivně podílejí, je v tom jisté zvýhodnění pro naše zákazníky, a ti toto velmi oceňují.
jednací místnostSe zákazníky komunikujeme dlouhodobě, a to jak osobně, tak po telefonu i na našich webových stránkách, kde v rubrice KONTAKTY naši zákazníci zjistí veškeré kontaktní údaje na jednotlivé členy našeho firemního marketingového týmu. Snažíme se poradit co nejlépe a vždy s ohledem na požadavky zákazníků, a to jak s výběrem, tak s plánováním i s vybavováním kanceláří a dalších interiérů naším nábytkem. Na stejných komunikačních kanálech přijímáme také hodnocení spokojenosti, resp. nespokojenosti zákazníků. Naše linky slouží rovněž pro řízení procesů dodávky produktů, vyřizování stížností a případných reklamací, pro řešení náhrad atd.

Dobrá komunikace je vždy nejlepší cestou pro udržení dobrých vztahů nejen v soukromí, ale i v pracovní sféře. Naše firma se snaží na základě reakcí zákazníků zvolit ten nejvhodnější a nejsmysluplnější způsob péče o ně. A díky vám, našim zákazníkům a naší vzájemné spolupráci se nám to daří.    

http://vybavujeme-kancelar.cz/vybaveni-kancelare-za-hranice-e-shopu
      
Foto – zdroj: workfromhomeme.com, apbnews.com, robintaylorrothenterprises.com.